Reunió del Consell d'Infants de Sant Pere de Ribes - febrer 2022
El passat 9 de febrer va tenir lloc la reunió ordinària del Consell d’Infants de Sant Pere de Ribes, de 17.30h a 19.30h. La sessió es va desenvolupar a la sala polivalent de l’ajuntament a la plaça de la Vinya d’en Petaca, a Roquetes.
L’ordre del dia previst era el següent:
·
Benvinguda i signatura
full assistència.
·
Joc de distensió.
·
Posada en comú:
o
Com va la difusió del
mapa de punts foscos?
o
Revisió i aprovació
del document final per enviar a l’ajuntament on es recull la proposta “Creació
d’un banc de dispositius”
o
retorn de l’ajuntament:
data i lloc per fer la xocolatada
·
Tasques per organitzar
la xocolatada: què cal fer? Qui ho fa?
·
Desenvolupament de
tasques
·
Conclusions i tasques
per a la propera reunió
·
Solució de dubtes
·
Comiat
A la reunió van assistir:
Aitana Acebron
Sergio David Macías
Ona Callao
Eira Quintanilla
Eric Bernalte
Roger Sanchez
Eric Cross Zamora
Maria Montolio
Ivan Manuel Caceres
Nayara Cortés
Rocío Cortés
Stefano Teneriello
Oriol Amurós
Haizea Simó (en substitució de Jan Garcia)
Puntualment va començar la sessió, i es va fer un joc per trencar el gel i fomentar el treball en equip: calia agafar un objecte situat a uns 2 metres de distància d’una línia a terra, sense travessar la línia, tot treballant en equip. El joc va complir els seus objectiu, i de seguida es va donar pas al següent punt de l’ordre del dia.
Asseguts en rotllana, es va iniciar l’assemblea, i l’equip dinamitzador va presentar els temes que calia tractar.:
1. La data proposada per fer la xocolatada no ha estat acceptada per l’ajuntament. El Consell està a l’espera de saber quin dia es podrà fer l’activitat.
2. La xocolatada hauria de ser un diumenge, ja que els dissabtes molts infants tenen altres compromisos i no podrien assistir.
3. Difusió del mapa de punts foscos: s’ha avançat en la difusió, però encara se’n pot fer més. Es recorda que el mapa estarà disponible per col·laborar-hi fins al 15 de març. L’equip dinamitzador ha imprès uns quants cartells per fer difusió i també alguns en format flyer, per deixar-los a botigues i comerços, o repartir-los a l’escola.
4. Els cartells no es poden penjar a qualsevol lloc. Al carrer, hi ha espais que són per penjar aquest tipus de publicitat.
o NO es poden penjar a les faroles, parets, etc.
o SI es poden penjar als espais habilitats per fer-ho a l’escola.
o SI es pot penjar a comerços, però primer hem de demanar permís.
5. El vídeo que es va gravar a l’anterior sessió per publicitar la xocolatada no va quedar prou bé. Després de visionar el vídeo el Consell decideix tornar-lo a gravar, intentant no caure en els mateixos errors: parlar alt i clar, sense córrer, i no situar-se molt lluny del mòbil amb el que es grava.
Un cop consensuades les tasques a desenvolupar, es va oferir als assistents fer dos grups de treball:
Grup 1. Gravació de vídeo
Grup 2. Acabar de definir tot el necessari per organitzar la xocolatada
Tothom va poder decidir en quin grup volia treballar, i va començar el temps per desenvolupar aquestes tasques.
El Grup 1 va poder acabar de gravar el vídeo. Actualment s’està editant, es farà arribar quan estigui enllestit.
El grup 2 va seguir treballant pensant en tot el necessari per organitzar la xocolatada. Es va acabar d’elaborar la llista de material, i alguns es van comprometre a fer cartells per publicitar l’activitat.
A les 19.15h es va donar per acabat el temps,
i es va passar a fer posada
en comú de les tasques realitzades. L’equip dinamitzador
va facilitar als Consellers i Conselleres un parell de cartells de difusió del
mapa col·laboratiu de punts foscos impresos per a que els pengin a les
escoles i als voltants, i que en facin còpies si ho creuen oportú.
De cara a la propera reunió del mes de març, es van prendre els següents acords:
® Els Consellers i Conselleres informaran a les seves classes del que s’ha fet durant la reunió.
® L’equip dinamitzador informarà al Consell de la resposta de l’ajuntament en relació a la data de celebració de la xocolatada.
® Els Consellers i Conselleres poden fer còpies del cartell de difusió del mapa de punts foscos i penjar-lo a l’escola, i on creguin convenient. Les famílies també poden ajudar! ;-)
®
La data límit per col·laborar
amb el mapa és el 15
de març. Cal fer una última empenta a la difusió, tot fent
còpies del cartell i penjant-lo, i fent molt boca-orella.
® Cartell per anunciar la xocolatada: s’han compromès a començar a treballar en el disseny l’Eric Bernalte, la Rocío Cortés i el Roger
Sánchez. RECORDEU que
encara no sabem la data per fer la xocolatada. Reserveu un espai al disseny del
cartell per posar-ho quan ho sapiguem.
Preguem a tutories i famílies que facin un cop de mà a les Conselleres i Consellers en les tasques a realitzar. Moltes gràcies!
L’equip dinamitzador vol agrair a tot el Consell, famílies i tutories la
seva implicació en la feina. Els infants estan treballant molt bé i estan
motivats amb les feines. MOLTES GRÀCIES!!
La propera
sessió està programada pel 9
de març, us farem
arribar la convocatòria i l’ordre del dia. Si teniu cap dubte ens trobareu a:
- Telèfon: 679 135 100 (també whatsapp)
- Correu: dinamitzacio@descoberta.cat
MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA
PARTICIPACIÓ!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada