Reunió del Consell d'Infants de Sant Pere de Ribes - gener
La reunió es va desenvolupar a la sala polivalent de la Casa de la Vila a Ribes
El passat 12
de gener va tenir lloc la reunió ordinària del Consell d’Infants de Sant Pere
de Ribes, de 17.30h a 19.30h. La sessió es va desenvolupar a la sala polivalent
de la Casa de la Vila, a Ribes.
L’ordre del dia previst era el següent:
·
Benvinguda i signatura
full assistència.
·
Joc de distensió.
·
Continuació de les
tasques assignades:
o
Gravació de l’anunci
o
Cerca d’adreces
d’empreses d’informàtica
o
Enviament de cartes
o
Disseny de cartells
o
...
·
Conclusions i tasques
per a la propera reunió
·
Solució de dubtes
·
Comiat
A la reunió van assistir:
Iván Manuel Cáceres
Eric Cross
Roger Sánchez
Oriol Amurós
Eric Bernalte
Rocío Segura
Sergio David Macías
Stefano Teneriello
Aitana Acebron
Ona Callao
Eira Quintanilla
Puntualment va començar la sessió, i es va fer un joc per trencar el gel i recordar noms: la cadira buida. El joc va complir els seus objectiu, i de seguida es va donar pas al següent punt de l’ordre del dia.
Asseguts en rotllana, es va iniciar l’assemblea, i l’equip dinamitzador va presentar els temes que calia tractar. Es va fer un repàs de les tasques que calia fer i es va recordar les que estaven a mitges. Durant l’assemblea, es van prendre els següents acords:
1. La proposta Creació d’un banc de dispositius està força avançada i concretada, i el Consell valora que poc més hi pot fer. Es va aprovar per unanimitat presentar la proposta a l’ajuntament, per a que la valori i faci un retorn al Consell. Es prepararà una presentació de la proposta per fer-la arribar a l’ajuntament.
2. Es proposarà a l’ajuntament les dates 20 i 27 de febrer per
fer la xocolatada per recaptar diners per fer front a la bretxa digital a Sant Pere de
Ribes. I dos possibles espais: la plaça de la Vinya d’en Petaca o
bé la plaça Marcer.
3.
Després, els i les assistents es van posar a
treballar en les diferents tasques que quedava per fer, en tres grups:
1. Disseny de cartells: es van estar dissenyant cartells per fer difusió del mapa, i ja estan a punt.
2. Gravació del vídeo: es va enregistrar un anunci per penjar a les xarxes socials i als mitjans de Sant Pere de Ribes. Actualment s’està editant.
3.
Cerca
d’adreces d’empreses d’informàtica: a partir del
llistat d’empreses que ja s’havia elaborat, calia trobar-ne les adreces per
poder enviar-hi la carta d’invitació a col·laborar en el projecte.
A les 19.15h es va donar per acabat el temps, i es va passar a fer posada en comú de les tasques realitzades.
De cara a la propera reunió del mes de febrer, es van prendre els següents acords:
® Els Consellers i Conselleres informaran a les seves classes del que s’ha fet durant la reunió.
® L’equip dinamitzador informarà a l’ajuntament dels acords presos i informarà als Consellers i Conselleres de la resposta.
® Els Consellers i Conselleres poden imprimir el cartell i penjar-lo a l’escola, i on creguin convenient. Les famílies també poden ajudar! ;-) El cartell està annex a aquest document.
® Igualment, el proper dia de la reunió l’equip dinamitzador en portarà impresos per a que els puguin penjar.
® Els Consellers i Conselleres FARAN
MOLTA DIFUSIÓ del cartell per tal que el màxim de gent participi de la construcció del
mapa de punts on no arriba bé la connexió mòbil.
De cara a la propera reunió, mirarem de donar
resposta a algunes de les propostes del Consell, i pensarem com amplificar la
participació en la construcció del mapa de punts foscos. També caldrà pensar en
l’organització de la xocolatada.
L’equip dinamitzador vol agrair a tot el Consell, famílies i tutories la
seva implicació en la feina. Els infants estan treballant molt bé i estan
motivats amb les feines. MOL:TES GRÀCIES!!
La propera
sessió està programada pel 9
de febrer, us
farem arribar la convocatòria i l’ordre del dia. Si teniu cap dubte ens
trobareu a:
- Telèfon: 679 135 100 (també whatsapp)
- Correu: dinamitzacio@descoberta.cat
MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA
PARTICIPACIÓ!
Comentaris
Publica un comentari a l'entrada