Reunió del Consell d'Infants de Sant Pere de Ribes - gener

 La reunió es va desenvolupar a la sala polivalent de la Casa de la Vila a Ribes



El passat 12 de gener va tenir lloc la reunió ordinària del Consell d’Infants de Sant Pere de Ribes, de 17.30h a 19.30h. La sessió es va desenvolupar a la sala polivalent de la Casa de la Vila, a Ribes.

L’ordre del dia previst era el següent:

·       Benvinguda i signatura full assistència.

·       Joc de distensió.

·       Continuació de les tasques assignades:

o   Gravació de l’anunci

o   Cerca d’adreces d’empreses d’informàtica

o   Enviament de cartes

o   Disseny de cartells

o   ...

·       Conclusions i tasques per a la propera reunió

·       Solució de dubtes

·       Comiat

 

A la reunió van assistir:


Iván Manuel Cáceres

Eric Cross

Roger Sánchez

Oriol Amurós

Eric Bernalte

Rocío Segura

Sergio David Macías

Stefano Teneriello

 

Aitana Acebron

Ona Callao

Eira Quintanilla


 



Puntualment va començar la sessió, i es va fer un joc per trencar el gel i recordar noms: la cadira buida. El joc va complir els seus objectiu, i de seguida es va donar pas al següent punt de l’ordre del dia.

Asseguts en rotllana, es va iniciar l’assemblea, i l’equip dinamitzador va presentar els temes que calia tractar. Es va fer un repàs de les tasques que calia fer i es va recordar les que estaven a mitges. Durant l’assemblea, es van prendre els següents acords:

1.     La proposta Creació d’un banc de dispositius està força avançada i concretada, i el Consell valora que poc més hi pot fer. Es va aprovar per unanimitat presentar la proposta a l’ajuntament, per a que la valori i faci un retorn al Consell. Es prepararà una presentació de la proposta per fer-la arribar a l’ajuntament.

2.     Es proposarà a l’ajuntament les dates 20 i 27 de febrer per fer la xocolatada per recaptar diners per fer front a la bretxa digital a Sant Pere de Ribes. I dos possibles espais: la plaça de la Vinya d’en Petaca o bé la plaça Marcer.

3.     El mapa de punts foscos on no arriba bé la cobertura de mòbil al municipi estarà disponible fins el dia 15 de març. Fins aquell dia, tothom que vulgui pot col·laborar en la construcció del mapa. Després, es farà arribar a l’ajuntament.

Després, els i les assistents es van posar a treballar en les diferents tasques que quedava per fer, en tres grups:

1.     Disseny de cartells: es van estar dissenyant cartells per fer difusió del mapa, i ja estan a punt.

2.     Gravació del vídeo: es va enregistrar un anunci per penjar a les xarxes socials i als mitjans de Sant Pere de Ribes. Actualment s’està editant.

3.       Cerca d’adreces d’empreses d’informàtica: a partir del llistat d’empreses que ja s’havia elaborat, calia trobar-ne les adreces per poder enviar-hi la carta d’invitació a col·laborar en el projecte.

A les 19.15h es va donar per acabat el temps, i es va passar a fer posada en comú de les tasques realitzades.



De cara a la propera reunió del mes de febrer, es van prendre els següents acords:

®    Els Consellers i Conselleres informaran a les seves classes del que s’ha fet durant la reunió.

®    L’equip dinamitzador informarà a l’ajuntament dels acords presos i informarà als Consellers i Conselleres de la resposta.

®    Els Consellers i Conselleres poden imprimir el cartell i penjar-lo a l’escola, i on creguin convenient. Les famílies també poden ajudar! ;-) El cartell està annex a aquest document.

®    Igualment, el proper dia de la reunió l’equip dinamitzador en portarà impresos per a que els puguin penjar.

®    Els Consellers i Conselleres FARAN MOLTA DIFUSIÓ del cartell per tal que el màxim de gent participi de la construcció del mapa de punts on no arriba bé la connexió mòbil.

De cara a la propera reunió, mirarem de donar resposta a algunes de les propostes del Consell, i pensarem com amplificar la participació en la construcció del mapa de punts foscos. També caldrà pensar en l’organització de la xocolatada.

L’equip dinamitzador vol agrair a tot el Consell, famílies i tutories la seva implicació en la feina. Els infants estan treballant molt bé i estan motivats amb les feines. MOL:TES GRÀCIES!!

La propera sessió està programada pel 9 de febrer, us farem arribar la convocatòria i l’ordre del dia. Si teniu cap dubte ens trobareu a:

MOLTES GRÀCIES PER LA VOSTRA PARTICIPACIÓ!


Comentaris

Entrades populars